Denný režim

Budík

Počas pobytu v MŠ majú deti príležitosť na seba zdokonaľovanie v rôznych oblastiach. Usilujeme sa usporiadať denné činnosti tak, aby bol život detí v MŠ radostný a zaujímavý.

V edukačnom procese sa ako hlavný prostriedok rozvoja osobnosti dieťaťa uplatňuje HRA. Deti majú dostatok možností na individuálne, skupinové a kolektívne hry, ktoré sa organizujú v rôznych formách. Striedajú sa pohybové, intelektové, pracovné a estetické činnosti. Učia sa zachovávať pravidlá skupinového spolužitia. Materská škola pomáha dopĺňať rodinnú výchovu. Niekedy je miestom, kde deti prežívajú väčšinu dňa.

6.30 - 8.45schádzanie detí
hry a hrové činnosti (podľa priania a predstáv detí; navodené, priamo i nepriamo usmernené)
edukačné aktivity (individuálne, skupinové alebo frontálne činnosti a aktivity)
pohybové a relaxačné cvičenia, osobná hygiena
8.45 - 9.10desiata,osobná hygiena
9.10 - 11.15edukačné aktivity; výtvarné, hudobné, hudobno-pohybové, grafomotorické, dramatické, atď., aktivity realizované formou hry (jej edukačný zámer korešponduje so ŠkVP a ŠVP)
pobyt vonku spojený s vychádzkou do blízkeho okolia, príp. realizovaný na školskom dvore s rôznym zameraním (pohybovým, environmentálnym, dopravným, ekologickým atď.)
osobná hygiena
11.15 - 12.00obed,osobná hygiena
12.00 - 14.30odpočinok (jeho dĺžka je závislá od potrieb detí – minimálne 0,5 hodiny)
pohybové a relaxačné cvičenie, osobná hygiena
14.30 - 15.00olovrant,osobná hygiena
15.00 - 16.30 hry a hrové činnosti do postupného odchodu detí domov (podľa priania a predstáv detí; navodené, priamo i nepriamo usmernené)
edukačné aktivity (individuálne, skupinové alebo frontálne činnosti a aktivity)

© 2010 Základná škola s materskou školou Ul. J. D. Matejovie, všetky práva vyhradené.