Denný režim

Počas pobytu v MŠ majú deti príležitosť na seba zdokonaľovanie v rôznych oblastiach. Usilujeme sa usporiadať denné činnosti tak, aby bol život detí v MŠ radostný a zaujímavý.
V edukačnom procese sa ako hlavný prostriedok rozvoja osobnosti dieťaťa uplatňuje HRA. Deti majú dostatok možností na individuálne, skupinové a kolektívne hry, ktoré sa organizujú v rôznych formách. Striedajú sa pohybové, intelektové, pracovné a estetické činnosti. Učia sa zachovávať pravidlá skupinového spolužitia. Materská škola pomáha dopĺňať rodinnú výchovu. Niekedy je miestom, kde deti prežívajú väčšinu dňa.
6.30 - 8.45 | schádzanie detí |
hry a hrové činnosti (podľa priania a predstáv detí; navodené, priamo i nepriamo usmernené) | |
edukačné aktivity (individuálne, skupinové alebo frontálne činnosti a aktivity) | |
pohybové a relaxačné cvičenia, osobná hygiena | |
8.45 - 9.10 | desiata,osobná hygiena |
9.10 - 11.15 | edukačné aktivity; výtvarné, hudobné, hudobno-pohybové, grafomotorické, dramatické, atď., aktivity realizované formou hry (jej edukačný zámer korešponduje so ŠkVP a ŠVP) |
pobyt vonku spojený s vychádzkou do blízkeho okolia, príp. realizovaný na školskom dvore s rôznym zameraním (pohybovým, environmentálnym, dopravným, ekologickým atď.) | |
osobná hygiena | |
11.15 - 12.00 | obed,osobná hygiena |
12.00 - 14.30 | odpočinok (jeho dĺžka je závislá od potrieb detí – minimálne 0,5 hodiny) |
pohybové a relaxačné cvičenie, osobná hygiena | |
14.30 - 15.00 | olovrant,osobná hygiena |
15.00 - 16.30 | hry a hrové činnosti do postupného odchodu detí domov (podľa priania a predstáv detí; navodené, priamo i nepriamo usmernené) |
edukačné aktivity (individuálne, skupinové alebo frontálne činnosti a aktivity) |